Zveme Vás na další setkání k tématu hodnocení žáků ve školách s Mgr. Karlem Derflem, ředitelem ZŠ a MŠ Chraštice, lídrem Trvalé obnovy školy a průvodcem v programu Ředitel naživo.
Jedná se o volné pokračování minulého webináře Jak na smysluplné hodnocení, kde se dozvíte další postřehy z praxe.
KDY: 27.4.2021, od 16 hodin do 18 hodin
LEKTOR: Mgr. Karel Derfl
Výňatek z rozhovoru s Mgr. Derflem pro Eduzín:
„Loni na jaře jsme se ve škole shodli na tom, že nemůžeme v nové situaci hodnotit postaru. Pro známky jsme při distanční výuce prostě neměli dost podkladů. Červnové vysvědčení jsme tedy experimentálně postavili na sebehodnocení žáků. O této naší zkušenosti byl minulý webinář Jak na smysluplné hodnocení.
Zatímco červnový systém byl dílem mimořádné situace, v novém školním roce už bylo třeba počítat s tím, že co bylo na jaře výjimečné, to se pomalu stává standardem, že se budeme ještě nějakou dobu učit distančně a že musíme naše hodnocení posouvat někam dál.
Vysvědčení, které jsme nakonec v pololetí 2020/2021 rozdali, je stále postaveno na slovním sebehodnocení žáků, posílili jsme ale oblast hodnocení žáků pedagogy. To je směr, kterým se chceme ubírat i do budoucna. Tím ale naše cesta nekončí, vlastně jsme stále na začátku. Naším dalším úkolem a výzvou je připravit jednoduchý, ale přitom účinný způsob, kterým by se žáci mohli průběžně hodnotit v jednotlivých konkrétních předmětech a vzdělávacích oblastech.“ (Karel Derfl)
I o této zkušenosti bude další webinář Karla Derfla, ředitele ZŠ a MŠ Chraštice, lídra Trvalé obnovy školy a průvodce v programu Ředitel naživo.
Přihlásit se můžete zde.
Uzávěrka přihlášek 20.4.2021.
Pozvánka